Äntligen

Nu är jag äntligen klar med halsbandet som jag började på för en evighet sedan. Trodde att det skulle funka med den nylontråd som jag hade men den var för svag och jag har inte haft tillfälle att skaffa någon annan förrän igår. Satt i mörkret igår kväll och trädde pärlor. Blev riktigt nöjd med resultatet faktiskt och det matchar verkligen min nya sommarblus. Tyckte att det var väldigt bra att jobba med nylontråd också. Kan verkligen rekommendera det till längre halsband där man inte vill ha något lås. Bara att knyta ihop och sätta en liten klick lim på knuten så är det klart.




Kommentarer
Postat av: Helena

Visst var det här halsbandet du hade på dig hos oss ikväll? Satt och tittade på det flera gånger och tänkte fråga vart du hade hittat det. Otroligt vackert! Och vilken bra smak du har!

2009-08-09 @ 02:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0