Första april

Idag är det som bekant 1 april. Har inte varit med om ett enda busstreck än så länge, men det är kanske inte så konstigt när jag och dottern sitter isolerade i lägenheten. Vågar inte riktigt gå ut trots det fina vädret eftersom dottern åkt på en liten förkylning och är så mycket skörare än de flesta andra barn. Riktigt härligt väder är det dock men jag får njuta av dagen inifrån lägenheten istället. Gick ut på balkongen en sväng för att se om jag kunde ta några fina vårbilder och det var riktigt skönt ute. Nästan synd att vi gjort oss av med balkongmöblerna redan. Får väl flytta ut en stol när Busan ligger och sover så jag får lite sol.


Kommentarer
Postat av: Sussi

... vi har den bästa tiden framför oss, härligt :)

2009-04-01 @ 15:00:36
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se
Postat av: Annelie

SVAR: Ja visst är det härligt!

2009-04-01 @ 18:16:20
URL: http://atmyhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0