Äntligen en kökssoffa

Igår kväll var vi ute på Lidingö och hämtade en kökssoffa som jag hittat på Blocket (älskade Blocket :-) ). Har letat länge efter en i rätt storlek vilket varit svårt att få tag på . De flesta är ju stora åbäken på nästan 2 m vilket är aldeles för stort för vårt lilla kök. Den här var dock ca 1,45 m vilket var helt perfekt. Det är en furusoffa så jag ska naturligtvis måla vit. Ska också klä om i något fint tyg. Funderar på vit- och rosarutigt. Det blir ett av mina helgprojekt när Ex2 åker till farmor och farfar. Soffan var ett riktigt fynd, de ville nog bara bli av med den. 250 kr!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Jo, det tycker jag med. Och perfekt storlek! :)

2009-08-14 @ 00:16:56
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin soffa..har letat en till altanen i stugan..ha det gott /catthie

2009-08-14 @ 14:26:13
URL: http://www.catthie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0