Bara två hjärtan kvar...

...att virka och så tar garnet slut när jag precis påbörjat det näst sista. Typiskt. Måste hitta någon butik i närheten som har det garnet för jag har ingen lust att åka till Sumpan. Tycker ofta att projekt hänger på om man har material eller inte. Oftast har jag det inte och små möjligheter att anskaffa det så det drar ut så dant på tiden. Jaja, finns väl värre saker man kan råka ut för än att garnet tar slut. Ja det borde väl jag veta. Nya projekt på gång, kommer dock inte visa så mycket inom den närmsta tiden eftersom jag ska skicka in ansökningar till Design Torget. Hoppas på att få napp där. Har fortfarande inte fått svar från signerat.se men tycker själv att mina smycken är snyggare än de flesta där. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ska inte beställa garn från nätet? Jag har tips på butiker om du vill ha det.

2009-08-12 @ 10:56:46
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0