Deppigt!

:-(

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att det vänder snart, för du är toppen! Kram

2009-08-11 @ 20:17:30
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/
Postat av: sara

Heej! Vad är deppigt,är allt bra? Kramar! Sara

2009-08-11 @ 20:22:12
Postat av: Maria

Härligt att du har kommit igång med det kreativa, då blir man ofta piggare! Vi ska ha riktigt trevligt på lördag! :)

2009-08-11 @ 21:42:02
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!

Usch då:-( men då passar jag på att skicka en bamse kram till dig och samtidigt säga att Sara sa följande om dig för ca 1 1/2 timme sedan utan att jag nämnt er:



Varför var inte Annelie här i kväll? (Bror med familj var här på middag). Hon är så snäll och hon lekte med oss och tog en massa kort. Jag tycker om henne...



Kram på dig!

2009-08-12 @ 22:50:32
Postat av: Helena

Hittade en dikt för ett par år sedan som suttit på mitt kylskåp tills vi renoverade nu..

Jag tänker ju såklart på den första frågan.



Tid är varje ögonblick:



Hur lång tid är en månad?

Fråga föräldrarna till en för tidigt född bebis.



Hur lång tid är en timme?

Fråga föräldrarna till ett kolikbarn.



Hur lång tid är en minut?

Fråga den födande kvinnan.



Hur lång tid är en sekund?

Fråga en förälder med sitt nyfödda barn i famnen.



2009-08-12 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0