Det bidde ingen soffa idag

Men E är i alla fall på väg hem med bordet. Ska bli så skönt att slippa det där ellips bordet. Har aldrig riktigt gillat det, men det var i princip det enda som fanns i valnöt när vi köpte det och valnöt ville vi ha...då. Nu är det vitt vitt vitt som gäller. Och så lite pasteller.

Igår slog jag till på lampskärmarna från Rusta. De kostade ju bara 39 kr/st och jag kände att vi bara var tvungna att ha ett par lampskärmar. Nu! Med en gång! De funkar helt ok tycker jag i väntan på att jag ska ta mig tid att sy ett par. Så var det ju det här med lamskärmsskeltt också. Så fasansfullt dyrt och inte har jag hittat några begagnade lamskärmar heller som jag kunnat använda mig av. Men nu har jag ju i alla fall mina skärmar från Rusta. Fick leta igenom hela högen med bordlampskärmar innan jag hittade två exemplar av den jag ville ha. Valde mellan rosa och vita men de vita skiljde så mycket i färg och någon var lite smutsig så det fick bli rosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0