Har precis kommit hem från

Lemon bar. Å vad jag är glad att jag inte är singel. Det är en sådan köttmarknad ute på ställena i Stockholm. Kanske är likadant i övriga landet. Man riktigt ser hur folk står och kollar in eventuella byten men det är få som vågar ta stegen. Kanske väntar de tills stängning innan de vågar göra slag i saken, vad vet jag. Sorgligt är det i alla fall. Men jag får ändå säga att jag haft en trevlig kväll. Trevligt umgänge och bra musik. Är det bara schlager på dansgolvet så är kvällen räddad.

God natt

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det var en trevlig kväll. Utelivet är speciellt må jag säga!

2009-08-16 @ 02:23:22
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/
Postat av: Knaada

Börjar man bli gammal när man är klarsynt på krogen? Jag sitter hemma med familjen och magen i vädret och tänker också, stackars människor... Det var väl precis sån jag aldrig trodde jag skulle bli...

2009-08-16 @ 08:49:42
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0