Jag tror att jag var hög igår...

...på koffein. Fast jag hade ju bara druckit 0,5 l Coca cola så det kan ha varit en pysselkick också. Hade i alla fall väldans svårt att somna och precis när jag släckt lyset började någon granne att spela dunkadunkamusil Ja så är det. gick upp flera gånger, sista gången jag gick och lade mig var vid 01.30. Då hade det varit tyst hos grannen en stund men så började de igen. Det som var särskilt irriterande var en kille med en djup och starks stämma (ni vet hur sådana kan tränga igenom de tjockaste väggar) som skrattade: -"Moahahaha moahahaha", hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jobbigt! Jag tror att du var hög på pyssel, det brukar jag ofta bli! :)

2009-08-15 @ 11:49:39
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0