Kändisspaning i Vasaparken

Tog en sväng till Vasaparken för att testa lekparken där och där stod han och gungade med sin lille son. Ja alltså tro nu inte att jag är en sådan där kändisgalning för egentligen bryr jag mig inte ett skvatt och har ingen som helst koll på vem som är vem och vad. Men jag tänkte att det kanske hade lite bloggvärde:-) Ja vem var det nu jag såg? Jo det var mr Allsång på Skansen himself, Anders Lundin alltså. Både E och jag konstaterade att han såg så vanlig ut att man lika gärna kunnat missat att det var han. Jaha nu vet ni det. Nu ska Ellie, Maria och jag ha pysselkväll.


Toodeloo!

Kommentarer
Postat av: sassa

kikar in

2009-08-05 @ 18:47:31
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0