Tapetplaner

Häromdagen var jag och hämtade lite fler tapetprover hos Björklund &Wingqvist. Tyvärr var de inte helt klara med den nya butiken så jag fick inte tag i alla prov som jag ville ha. Fick dock med mig det viktigaste så det var ju bra. Har planer på att tapetsera om väggen i köket som de förra ägarna målat i en caffelatte ton. Det känns ju ganska så ute idag och passar inte alls in i den inredningsstil som vi eftersträvar därav tapetseringen. Helst hade jag velat sätta upp pärlspont på den väggen och måla den vit. Problemet är bara att fodret till skafferidörren sitter så nära väggen och likadant med det runda fönstret på motstående sida så jag tror att det blir lite krångligt att få till det snyggt. Dessutom skulle jag då behöva måla om hela köket eftersom de andra väggarna inte är vita utan är målade i någon ljusbeige ton och det har jag helt enkelt inte lust till. Därför får det bli tapet.


Kommentarer
Postat av: Helena

Helt underbara tapeter! Jag blev helt såld!!

2009-08-09 @ 01:51:49
Postat av: Amanda

Underbara tapeter!

2009-08-11 @ 22:37:48
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0