Tyg till kökssoffan

Hade egentligen tänkt vänta med att köpa tyg till kökssoffan tills vi valt tapet men när vi var på Ikea idag så hittade jag ett så fint tyg som bara kostade 59 kr/m så då tänkte jag som så: om det inte passar när vi väl fått upp en tapet så får vi väl byta tyg då. Eftersom jag inte ens behövde en meter så gick det på dryga 30 kr. Det är ju inte så mycket att bråka om. Har lagt på tyget på soffan och det ser jätte fint ut. Nu måste jag bara låna en häftpistol av en kompis och så är saken kirrad. Nu ångrar jag bara att jag inte köpte lite andra tyger till soffkuddar också. Det får bli en annan gång.



Tjingeling!

PS. Ignorera gärna smulorna på golvet. Egentligen hade vi städdag igår men vi var så trötta och tänkte ta det på förmiddagen men så blev det visst inte. Surprise, surprise. Får ta en sväng med dammsugaren imorgon förmiddag istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

- haha hade du inte sagt ignorera .. hade jag nog inte ens märkt det ;P haha!

2009-08-21 @ 19:05:53
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Alma

Hej! :)

Fint tyg till soffan!

Haft en trevlig dag? :)

Kom gärna och besök mig och rösta på din favoritblogg i ’Veckans blogg’

Trevlig helg!

/Kram Alma

2009-08-21 @ 19:20:05
URL: http://lloki.blogg.se/
Postat av: Jens

Jag har häftpistoler (ja, plural) om ni behöver låna.. Säg till Ecke att be mig ta med till handbollen på tisdag bara.. :)



Soffan blev jättefin!

2009-08-23 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0