Här händer det inte så mycket just nu.

Håller förnärvarande på att måla en furumöble vit. Det är väl ungefär vad som händer just nu. Tyvärr visste jag inte att den var obehandlad (inhandlad på blocket) så jag hade inte köpt någon kvistlack men tänkte som så att jag börjar måla ändå. Det blev två lager innan kvistlack inhandlats och när jag sedan målat på den upptäckte jag att det krävdes mer än ett lager ovan på eftersom den var blå. Blev många lager färg i slutändan men resultatet blev bra. Hoppas kunna visa upp den här imorgon. Har även köpt nya beslag på Clas Ohlson. Det är verkligen en helt ny möbel. Det blir nog fler furumöbler i framtiden.



God natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ser jag fram emot!

2009-07-13 @ 23:39:43
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0