Äntligen har vi hittat sängbord som passar

Det var i en butik i korsningen Sveavägen-Rådmansgatan där vi såg dem i skyltfönstret. Ja egentligen stod det att det var piedestaler men vi tyckte att de passade utmärkt som sängbord hos oss eftersom de var så smala. Så nu har vi äntligen våra sängbord. Vi upptäckte dock att vi måste köpa nya bordslampor eftersom de vi hade inte passade så bra ihop med borden. Har hittat en fin lampfot på Åhléns som det förmodligen blir. Sedan kommer jag nog att sy lampskärmar till, om jag får min symaskin att fungera vill säga. Den började krångla när jag nästan sytt färdigt klädseln till gungstolen. Mycket passande.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint! Något liknande skulle jag också kunna tänka mig, har ju lite trångt hemma hos mig också! Hoppas ni mår fint i värmen! :)

2009-06-26 @ 22:31:44
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/
Postat av: Maria

Kul att du gillar blommorna, mönstret finns på Garnstudios hemsida, jag kan visa dig vilket. Vi får se till att ses nästa vecka, jag är här då. Ha en skön dag!

2009-06-27 @ 10:37:43
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0