Äntligen kommer brödburken

För några dagar sedan gjorde jag äntligen slag i saken och beställde brödburken som jag nämnde för evigheter sedan och idag har den kommit. Ska gå och hämta den efter kl. 17 idag. Hoppas nu bara att den passar in.

Har nog inte nämnt det tidigare men i många inredningsreportage har jag sett att man använt sig av gamla lakan för att bland annat sy lampskärmar. Förra veckan kom jag på att jag själv hade några fina gamla lakan med spets på nerpackade i en låda på vinden som jag kunde använda till dotterns sänghimmel. Sagt och gjort så gick vi upp på vinden och tog ned dessa. Ska försöka hinna visa resultatet av detta snart. Blev faktiskt ganska så bra. Skönt att man kan återanvända saker ibland och inte bara köpa nytt hela tiden.















http://bloggkartan.se/registrera/12733/kungsholmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0