Det blev inte mycket uträttat...Strawberry Daquiri på Debaser?

Ja som vanligt så fick jag inte särskilt mycket gjort. Han i alla fall titta in i en ny butik och det var Ambiance. Dit kommer jag definitivt gå igen. De hade jätte mycket fint. Bland annat de fina glasburkarna som jag visat tidigare. Kommer nog att köpa ett gäng sådana men måste bestämma mig för vilken storlek jag ska ha först.




Jag tog också en sväng på Berry, förstås. Där hittade jag bland annat den här söta First Aid burken. Tyvärr var det inget kitt i utan endast en tom burk.



Årstiden hade jag ju tänkt hinna med också när jag ändå var i närheten men det glömde jag helt bort. Det blev en tur in till Zara istället där jag hört att de ska ha så fina barnkläder. Det hade de men jag var inte alls shoppingsugen och hade dessutom redan handlat halksockor, 2 pyjamasar och ett linne på H&M. Sedan bar det i rask takt iväg till Weibulls på Sveavägen. Hade tänkt köpa Mårbacka pelargoner men de såg så rangliga ut så jag gick istället vidare till Ohlsonstyger och därefter sprang jag i ösregnet ner till Panduor på Kungsgatan. Där hittade jag i alla fall tjock filt som jag tänkt använda till applikationer. Ni får väl se så småningom.

Det var meningen att jag och två kompisar skulle dricka Strawberry Daquiri på Debasers uteservering idag men det får nog bli något annat ställe istället.

Ta ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0