En söt kanin

Kaninen Nine


Den här söta kaninen är från Moas Design och finns att köpa på Signerat.se. Förhoppningsvis kommer mina alster att finnas till försäljning där så småningom. Tänkte ansöka om det när jag knåpat ihop lite fler grejor. Har så mycket pysselplaner så jag tror snart inte att de får plats i huvudet allihop. Jag tänker mycket i bilder, tänk om man kunde fotografera sina tankar. Det vore något det. Är så himla dålig på att rita så jag har svårt för att få ner mina idéer på papper.

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fin! Sådana sömnadsprojekt borde man kanske göra, de brukar ju sälja. Jag tycker dock inte att det är så kul att sy "dockor" osv.

2009-06-11 @ 18:51:40
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0