Idag kommer mina älsklingar hem...

...så nu ska jag fokusera på att få ordning här hemma. Ellies rum börjar ju så smått bli klart men jag behöver fortfarande tyg för att klä om gungstolen och ramar för att få ordning på fotoväggen men vad jag är sugen på att sätta upp den där tapeten med älvorn där istället. Till sist hade jag tänkt klä in några lådor med resterande tapetprover men känner nu att de lådor jag har blir lite väl pluttiga så jag får fundera på hur jag ska lösa det problemet.

Sedan ska jag fixa lite i köket. Jag har flyttat över krukorna som var där till sovrummet istället så nu behöves något nytt i köket. Lite kryddväxter kanske och så får jag se hur jag gör med Mårbackan. Vill ju gärna ha det men...får se hur det blir. Tyvärr ösregnar det så det är ju inte optimalt väder att springa på stan i och alla paraplyer är nerpackade någonstans på vinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0