Inspiration från magasin

En av mina favorittidningar är som jag säkert nämnt tidigare Drömhem & Trädgård. Får alltid en massa inspiration när jag bläddrar igenom den här tidningen. Det som gör att jag föredrar denna framför många andra inredningstidningar är att det är människorna i reportagen som faktiskt inrett sina hem och inte någon arkitekt eller inredningsarkitekt. Även frånvaron av Myran stolar och Ellips bord är uppfriskande tycker jag. Häromdagen kom E hem med en ny tidning till mig som heter Lantliv. En tidning som jag inte stiftat bekanstkap med tidigare, men efter att ha bläddrat igenom den så är jag nu fast. Kan verkligen rekommendera er som gillar den lantliga inredningsstilen att köpa den, eller varför inte en prenumeration?

Drömhem & Trädgård, Lantliv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0