Midsommarmat

Krämiga sillar Primör- och potatissallad
     Krämiga sillar                    Primör- och potatissallad

Grillad regnbågslax med rostad vitlökscrème Jordgubb- och melonsallad med pistagecrème
   Grillad regnbågslax och     Jordgubb- och melonsallad
     rostad vitlökscréme         med pistagecréme och bär


Från Ica kommer den här läckra midsommarmaten. Själv är jag inte särskilt förtjust i sill men den här såg riktigt god ut så till och med jag skulle kunna få för mig att smaka. Till sillen blir det förstås snaps vilket jag inte heller är särskilt förtjust i men lite Hallands fläder går ju alltid ner.

7

En riktigt skön midsommar önskar jag er! Hoppas att vi får se solen lite i alla fall emellan regndropparna.



Kommentarer
Postat av: Tess

vad god jordgubbssalladen såg ut! :)

2009-06-18 @ 18:52:04
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag är heller inte så förtjust till sill, så jag hade föredragit jordgubbarna med melonsallad! =) Hoppas att du hade en lyckad midsommarafton!



Kramar i massor till dig!

2009-06-20 @ 12:54:51
URL: http://jonzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0