Många besökare på bloggen

Partyhattar


Igår var det besöksrekord på bloggen, hela 19 stycken hittade hit. Ja det är ju ingenting jämförelsevis med de stora bloggarna men jag tycker ändå att det är roligt att det i alla fall finns några som finner det jag skriver intressant.

Idag är det full fart som gäller. Har en lista med butiker som jag vill hinna med att besöka som jag aldrig varit i tidigare. Hoppas bara att jag hittar alla för jag har ingen karta med mig.

Välorganiserad som jag är så har jag strukturerat upp listan efter stadsdel:

Norrmalm
Ambiance Bryggaregatan 6B
Årstiden Drottninggatan 88

Vasastan
Syster Lycklig Tegnérgatan (kanske hör till Norrmalm, vad vet jag)
Old Touch Upplandsgatan 43
Små vackra ting Norra Stationsgatan 58-60

Söder
Cosas Magnus Ladulåsgatan 33

Blir väl några gamla välkända butiker på vägen också t. ex. Berry, Village och Stockhome.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Tippie

I wish you luck! :)

2009-06-12 @ 08:54:23
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0