Smakråd efterlyses

E tyckte att jag kunde ha den klänning som jag köpte i helgen på mig imorgon och det är väl det enklaste. Har inte tid att springa runt i massa affärer. Såg dock en jätte fin klänning på Ellos men det är så dags nu. Frågan är nu bara om jag ska bära klänningen med eller utan skärp. Vad tycker ni? Vilken stil är snyggast och passar klänningen till en middag. Klädseln är "valfri".

             

Har även ett vitt skärp som inte är riktigt lika brett som det röda som skulle kunna passa. Har inte tänkt att ha de vita skorna utan ett par bruna med skyhöga klackar. Tur att vi inte ska gå omkring så mycket. Ser också att jag skulle behöva en tur till solariet alternativt några liter brun utan sol :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du och jag köpt samma klänning (se bloggen)? Jag tycker att skärpet piffar till det lite!

2009-06-04 @ 16:01:52
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0