Solen lyser himlen är blå...

Ja inte blir det mycket bloggande när det är så här fint väder. Vaknaden till en klarblå himmel och strålande solsken. Sååå underbart! Idag gick vi ned till Smedsuddsbadet för att Ellie skulle få doppa fötterna i vattnet. Hon är en riktigt liten badtjej och brydde sig inte ett dugg om att det faktiskt var ganska så kallt i vattnet. Synd bara att vi var ensamma för jag vågade inte lämna vagnen någon längre stund så det blev bara lite plask med fötterna. Svalkande och skönt var det i alla fall. Efter det satte vi oss i skuggan under ett träd i Rålambshovsparken. Det blev inte heller någon lång stund för Ellie tycker att det är så roligt att försöka knäppa bältet i vagnen så hon ville bara sitta i den, likadant var det när vi kom hem. Då klättrade hon helt själv upp i vagnen och satte sig mycket nöjd med sig själv. Ja vad kan man säga, det är helt onödigt att köpa leksaker till småbarn för de tycker ändå att allt annat är mycket roligare. En sten, lite sand, en bunke och en visp, jag möjligheterna är oändliga.

Håller för närvarande på med mina virkprojekt. Hoppas ju på att få sälja på signerat.se. Kommer dock att sälja via bloggen också så om någon är intresserad av någon av mina produkter så är det bara att meddela mig det. Här kommer ett smakprov.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ser fint ut! :)

2009-06-24 @ 18:46:22
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0