Till barnrummet

Den här fina gungsoffan för barn hittade jag hos Bloominghome. Visst är den söt. Den ska helst stå inomhus eller på en altan under tak. Inget för trädgården med andra ord, men å andra sidan passar väl ett plant underlag som ett golv bäst om man vill gunga på den.



Den söta Lottagrisen är från Maileg och finns att köpa hos Bloominghome



I prinsessrummet passar den här spegeln från Ilva perfekt. Finns även i rosa.


Toodeloo!

(Funderade på häromkvällen när jag inte kunde somna om det här uttrycket tillkom när damerna skulle pudra näsan "to the loo", men när jag googlade det så fick jag reda på att det kommer från det franska uttrycket "à tout à l'heur" som betyder "Vi ses!" eller "Hej så länge!". Tycker min version var mycket bättre, vad tycker ni?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spegeln passar ju finfint till sängen! Jo, Kalikå finns ju vid Skanstull också, men jag är så sällan där. Vi får ta en hanterk/pyssel/design dag framöver och strosa runt i butiker i stan. Åh, nej...ingen vagn för min del.

2009-06-17 @ 20:50:11
Postat av: Cissan

åh, gungsoffan var ju bara för söt! Väldigt fin. Såna saker får en att le gott.

Ha en fortsatt trevlig helg =)

2009-06-20 @ 21:12:47
URL: http://www.cissan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0