Brödburk

Förrutom vedkorg så letar jag även efter en brödburk. Har tyvärr inte hittat någon som helt fallit mig i smaken så det får väl bli en kompromiss om inget nytt dyker upp....hittade precis en supersnygg brödburk från My Vintage House. Den blir det nog. Fast den är ju inte precis gratis, 499 kr kostar den. Hu!



Åh nej de har slagit igen. Typiskt! Bara att leta vidare då....Puh, lyckades lokalisera grossisten. Brödburken kommer från On Intreriör och naturligtvis finns det fler än en ÅF. Ibland har man bara tur (eller om det är skicklighet ;-) ). Brödburken finns bland annat hos Bluered. Lika bra att beställa med en gång...eller kanske ska få klartecken från sambon först. Han måste ju också få säga sitt.

Nu när jag har hittat min brödburk kan jag vara glad hela dagen. Vi kanske till och med tar oss en liten pulkatur i snöovädret trots att dotterns overall är för trång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0