Mitt första halsband

  

Här är halsbandet som jag nämnde tidigare. Blev faktiskt väldigt nöjd med det. Det är charlestonlängd på det så man kan välja lite själv hur man vill bära det. Halsbandet är gjort av smyckevajer och glaspärlor. Hade lite problem med hur jag skulle "fästa" det eftersom jag inte ville ha något lås. Löste det genom att fästa båda ändarna i en strassbeklädd ring. Tycker själv att det blev riktigt snyggt. Man jag välja om man vill dölja ringen genom att ha den bak i nacken eller om man vill att den ska synas.

Till höger ser ni även ett armband som matchar halsbandet. Även det är gjort av smycketvajer och glaspärlor men här har jag fäst ändarna på vajern i ett togglelås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0