Vedkorg

Håller på och letar vedkorgar på nätet. Är inte det lättaste att hitta någon snygg men jag har i alla fall ett bra knep när jag letar: googlar "vedkorg" sedan klickar jag på Bilder och då kan jag lätta skumma igenom alla bilder istället för att behöva klicka på alla länkar och kolla om det finns något snyggt bakom (men så kanske alla gör?). Sambon tycker att vi ska köpa en billig på Rusta, eller var den nu kom ifrån, och visst den är väl ok men jag vill ha något som är snyggt. Har hittat dessa som jag tycker är ganska schyssta. Den röda är från danska Örskov, vill nog hellre ha en annan färg än röd dock. Den svarta från Giving & Living är gjord av gamla bildäck vilket inte känns helt fel i dessa dagar. Den vita är från Asplunds.

                       



                       

Kommentarer
Postat av: maria

halloi! var har du köpt vedkorgen av återanvända bildäck?jag vill också ha en sån...

Svar: Hejsan, de gick att köpa lite överallt för några år sedan vill jag minnas. Kommer inte riktigt ihåg var just den där kommer ifrån tyvärr. :(
My

2013-10-06 @ 18:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0