Äntligen!

Efter veckor av strul är jag äntligen tillbaka online - tror jag i alla fall. Igår fick vi äntligen internet grejorna från Tele2 som de glömt att lägga in en beställning på. Vet inte hur de tänkt att vi skulle kunna använda telefonen då vi har IP-telefoni och det är ju lite svårt att använda det om man inte har något bredband. När E äntligen kopplat in det igår så lyckades han bryta av antennen till routern så nu har det strulat hela morgonen. Fick tillslut skippa det trådlösa och dra en sladd genom hela lägenheten. *suck* Jaja nu kan vi ju använda nätet i alla fall.

Flytten blev väl inte riktigt den nystart vi hoppats på tyvärr. Har redan varit på akuten med dottern 3-4 gånger och inlagda 2 ggr. Nu har hon varit sjuk sedan mitten på februari och vi tycker att det får vara nog nu. Tyvärr har jag själv åkt på en förkylning så nu är det väl snart dags för förkylning nr 3 för Ellie.

På grund av sjukdom och sjukhusvistelser har vi verkligen inte kommit i ordning så jag har inte så mycket att visa upp än så länge. Förhoppningsvis kommer vi att ha fått ordning på sovrummet åtminstonne innan dagen är slut.

Här är dock en bild på min fina katt som mamma sparat åt mig från min gammelmormor.






Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att du är tillbaka här! Jag hoppas verkligen att lilla dottern får vara frisk nu! Vi hörs snart igen!

Kram

2009-05-06 @ 12:50:36
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Snygg layout!

Man registrerar ett konto och "tar kontroll" över sin blogg. Därefter infogar du ikon-koden du får i ett inlägg (sidans krav). Skriv ditt inlägg...gå till ändra redigerare och klipp in koden längst ner i inlägget. Hur man lägger in koden på övriga ställen kan jag berätta om via telefon om du vill.

2009-05-06 @ 14:41:15
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0