Fortfarande sjuuuk *snyft*

Sitter här och tycker synd om mig själv i min ensamhet. Fick endast 5 timmars sömn i natt på grund av att kattskrället förde ett j-la liv klockan 5 imorse. Efter det var det omöjligt att somna om eftersom jag mådde så dåligt. Hostar som 17 så att det värker i bröstet. Börjar bli slemmig också så när jag hostar får jag kväljningar. Tur att E och e inte är hemma är så rädd att e ska bli smittad. Hoppas på att det är hon som har smittat mig istället. Ringde sjukvårdsrådgivningen för en stund sedan eftersom jag är lite orolig för att det ska vara halsfluss eller något sådan. Sedan blir man ju lite nojig med den här svininfluensan också. Är så himla rädd för att e ska åka på något mer nu när hon inte har så mycket reserver att ta av. På sjukvårdsrådgivningen tyckte de att jag kunde åka in om jag var orolig för e's skull men jag väntar nog ett tag till och ser om det blir bättre.

Kräsmagade bör nu inte läsa vidare. Hostade precis upp världens äckligaste slemklump. Usch!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!



Det där låter inte kul alls! Jag hör av mig imorgon i vilket fall och kollar hur det är med dig. Sköt om dig!



Kram

2009-05-09 @ 11:10:26
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0