Årets första jordgubbar...

...köpte jag när jag gick hem igår. Belgiska dock så de var lite vattniga i smaken, men ändock jordgubbar. I love jordgubbar!



Det blev en riktig tur igår kan jag säga. På Västerbron blåste det halv storm men så fort vi kom till Hornstull så blev det skönare. Eftersom jag är grymt höjdrädd så valde jag att ta den långa vägen hem via Slussen och Gamla stan. Det tog dubbelt så lång tid men skönt var det. Blåste dock rejält och vid Gamla stan träffade vi på en tjej vars väska blåst i vattnet så hon fick låna vårt parasoll och fiska upp den med. Tyvärr hamnade mobilen på havets botten.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är härligt med "jordgubbetider". I år ska jag äta extra många!

2009-05-28 @ 18:30:35
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0