Försäljning

Har börjat fundera så smått på att börja sälja mina alster. Till att börja med som hobbyverksamhet för att se om det finns något intresse. I DN läste jag om Kidz market, ett ställe där man kan sälja sina begagnade barnprylar. Det kanske kan vara ett bra stället att börja på. Sedan tipsade min kompis som har bloggen My Colourful Days mig om en sajt där man kan sälja egendesignade produkter så det funderar jag också på.

Nu när jag äntligen fått tygerna från Stoff & stil så har jag flera idéer som jag skall förverkliga. Till att börja med ska jag sy en mössa till grannpojken. Han var så gullig och bjöd Ellie på sitt födelsedagskalas (eller det var väl föräldrarna egentligen) men tyvärr kunde vi inte gå eftersom Ellie var sjuk. Han ska få en present i alla fall. Håller i skrivande stund på att tvätta tygerna så jag hoppas kunna sätta igång till kvällen. Ska väl inte ta allt för lång tid att sy en mössa. Sedan har jag lite anda projekt på gång också. Tänkte sätta igång och virka lite. Mer om det berättar jag sedan. Vill inte avslöja allt för mycket av mina planer.

Mössan tänkte jag göra i två olika tyger. Ett på framsidan som är mönstrat och ett på baksidan som är enfärgat. Av det enfärgade tyget kommer jag även att göra en applikation av bokstaven E eftersom den lille gossen heter Edvin.






Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ser fram emot att se dina projekt här när du är klar! :)

2009-05-25 @ 17:19:31
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0