Manual till Huskystar 207 mottages tacksamt!

Håller på att bli galen. Vi har en låda där vi förvarar manualer till alla möjliga apparater men där i ligger tydligen inte manualen till min symaskin. Finns det någon därute som har en manual så vill jag väldigt gärna ha en kopia. Har letat på nätet men där finns ingen. Får väl köpa en ny maskin snart. För den här går ju i skrivande stund inte att använda. Behöver en manual. Ska ju tydligen finnas så himla bra inställningar som manuell trådspänning och justerbartpressarfotstryck. Ja tack! Hur gör man det då?


Kommentarer
Postat av: bella

Jo, rymningsstatistiken på dom skjuter i höjden.

Inte nog med att dom är bra på att rymma, dom är mycket bra på att gömma sig med. Tror aldrig i historien det kan kommit tillbaka någon. ;)

2009-05-28 @ 18:16:33
URL: http://ondurdis.blogg.se/
Postat av: Maria

Trådspänningen brukar ju i stort sett alltid sitta som en lite ratt att skruva på framtill på maskinen, ungefär där man trär tråden. Tyvärr har jag ingen manual till den typen av maskin, men jag kan titta på maskinen när jag kommer på besök.

2009-05-28 @ 18:54:20
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/
Postat av: Maria

Hmmm...och den som gnäller mest och latast får alltid en "gräddfil". Hittar du något tjänst som du tror skulle kunna passa mig får du gärna säga till. Du hade väl några namn på textilföretag också eller hur? Vi ses snart!

2009-05-28 @ 20:57:18
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0