Muji

Ja här händer det inte mycket eftersom lillan fortfarande ligger på sjukhus. Igår fick vi flytta tillbaka till Sachska igen. Det var skönt att "komma hem". Ellie har mått mycket bättre idag men har fortfarande en väldigt jobbig hosta. Nåväl det om detta. Igår han jag med en sväng till Åhléns när jag gick för att köpa middag. Såg då en behändig liten cd-spelare som jag tänkte kunde passa i dotterns lilla krypin. Den är från Muji och man sätter den på väggen. Finns både i vitt och svart. Det blir den vita för vår del så smälter den diskret in.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Kul att några klickade på länken och tog sig hit! Jag hoppas att ni snart får komma hem, det var ju över en vecka sedan ni åkte in. Hälsa familjen! Ser fram emot att se dig mer på bloggen, alltid spännande med nya inlägg! Kram

2009-05-22 @ 23:15:31
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0