Påsken är över för den här gången...för länge sedan vi det här laget.

Måste bara visa mitt påskpynt för i år. Blev lite torftigt i och med flytten men fint var det i alla fall. Hittade några underbara gula hyacinter. Hade inte en aning att det fanns det. Jag hade tur för jag fick dem väldigt billigt eftersom de redan hade slagit ut men eftersom påsken redan var igång när jag köpte dem så passade det mig perfekt.



För några månader sedan köpte jag även dessa söta glasägg på Berry som ligger på Gamla Brogatan i Stockholm. De kommer att få fortsätta hänga i köksfönstret trots att det inte är påsk för jag tycker att de gör sig så bra där.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hon är så söt! Vi får se till att ses snart! Kram

2009-05-06 @ 19:18:16
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Jag besvarade en del av ditt inlägg på min blogg. Vad sägs om att ses på söndag? Vi kan höras ikväll eller imorgon! Ha en fortsatt bra dag!

2009-05-07 @ 13:20:13
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud vilken gullunge!

2009-05-07 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0