Yasuragi

Läste precis en artikel i DN om Yasuragi. Låter verkligen helt underbart. E och jag pratade om att åka dit så småningom när lillan har blivit lite bättre. Vi har varit på spa tidigare, i Tranås. Det var jätte skönt och avslappnande men jag hade velat att det fanns lite fler bassänger med varmt vatten. Det fanns bara en och där hade vattnent gärna fått vara lite varmare. Syrran och jag var i Budapest för några år sedan. Då passade vi på att besöka några av de mest kända baden Széchenyi-badet och Gellértbadet. Där kan man snacka om varmt vatten.



Kommentarer
Postat av: Maria

Tackar! Jag brukar ta med mig kameran när jag är ute och går och fotar det jag hittar. Jag vill köpa en riktigt bra kamera framöver och gå en fotokurs. Det vore riktigt kul!

Sköt om er!



Kram

2009-05-17 @ 00:46:13
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/
Postat av: Maria

Min mamma var på Hasseludden för något år sedan och tyckte det var jättetrevligt där.

2009-05-17 @ 00:57:22
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0