Fotobok

Håller på och gör en fotobok. Det tar en hel evighet att ladda ner bilderna så jag passar på att blogga lite. Egentligen hade jag tänkt att göra en "egen" fotobok, med egna bakgrunder m.m. men det tog väldigt mycket tid och dessutom vet jag inte var jag ska få den tryckt till ett rimligt pris någonstans så jag har nog inte pysslat med den på ett år. Lite synd för jag har lagt ner mycket jobb på den men jag kanske kan använda det jag gjort på något sätt ändå. Det ska bli kul att få bilderna samlade dock, så man inte måste starta datorn så fort man har lust att se på lite bilder. Har tänkt att göra en bok varje år till Ellie över året som gått. Det var lite jobbigt igårkväll när vi satt och valde ut bilder för det är mycket känslor som man förträngt till någon mörkplats långt bak i hjärnan och som man helst vill ska stanna där. Ibland blir man dock påminnd (tyvärr lite för ofta enligt min mening).


Kommentarer
Postat av: lauren

gud vilken mysig idé

2009-11-07 @ 09:21:27
URL: http://ohithinkitsablog.blogg.se/
Postat av: Maria

Svar: Ja, Zigge är mysig, men jag tror inte att han är så glad i att bo hos mig. Vi får väl se om det blir något kattköp...

2009-11-09 @ 18:25:28
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0