Blogaward

För en tid sedan fick jag ett blogaward av min vän som har bloggen My Colourful Days. Tackar tackar! Jag fick ett när jag nyss startat min blogg men jag fattade väl inte riktigt vad det gick ut på. Det tar ett tag innan man kommer in i bloggvärlden:-)

När det gäller det här blogawardet ska man visst avslöja tio saker om sig själv so here goes (för er som känner mig är det väl iofs inga hemligheter direkt):

1. Jag har gjort lumpen

2. Jag tycker inte om ytliga, omoraliska och otrevliga människor som inte tar sig tid att se vad som döljer sig under ytan.

3. Jag tycker om trevliga, varma och förstående människor. Sådana som kan sätta sig in i andra människors situationer.

4. Min första älsklingsfärg var såvitt jag vet röd. Jag drömde om att få en röd cykel, men det fick jag aldrig. Fast nu har jag en som jag köpt själv så då fick visst jag min röda cykel till sist :-)

5. Min nuvarande favorit färg är rosa. Under många många år var det blått som hägrade. Fast egentligen tycker jag om alla färger bara de är på rätt plats.

6. Jag har i min ungdom utövat konstsim. Nu blev ni allt förvånade va :-)

7. Jag älskar att pyssla...men det har väl knappast undgått någon.

8. Jag har varit tillsammans med min sambo i 9(!) år. Vi träffades i september 2009. Time flies...

9. Jag har snurrat 31 varv runt solen.

10. Jag har världens bästa och underbaraste dotter som tyvärr föddes 3,5 månader för tidigt så hon har haft en tuff start i livet och fått utstå mer än de flesta behöver göra under en hel livstid. Hon är en sådan kämpe och en riktig hjälte. Ett sant mirakel *kärlek*.

Jag skickar vidare bloggutmärkelsen till en nystartad blogg:

"Mina dagar som mammaledig"


Kommentarer
Postat av: Elle

Ja precis, Det smakar ljuvligt. :)

2009-10-02 @ 10:13:35
URL: http://ellec.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag hoppas att du mår fint nu! Förhoppningsvis är jag frisk nästa helg då det är syfestival. Den ser jag fram emot!

2009-10-03 @ 13:06:10
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0