Mitt första par muddar

Nu har jag äntligen färdigställt mitt första par stickade muddar. Det var inte det lättaste garnet jag valt att sticka med och stickorna jag blivit rekommenderad var alldeles för små så det blev till att köpa ett sett nya. Inte var de billiga heller. Men, men, förhoppningsvis har jag nytta av dem i framtiden. Det blev faktiskt en hel del garn över så det kanske blir fler muddar så småningom.

       Sticade muddar i rosa och brunt  

Så kommer här äntligen en bild på kjolen som jag sydde till Ellie för en evighet sedan och som hon spydde ner första gången hon använde den. Tyvärr har jag en väldigt motsträvig modell nuförtiden som bara ska komma och sätta sig i mammas knä så fort kameran åker fram (vilket iofs är trevligt). Eller göra vad som helst förutom att posera för kameran.

 

 






Kommentarer
Postat av: Maria

Så lång hon har blivit! Muddarna blev ju jättefina, härligt! Jag tror minsann att du gillar brun och rosa! :)

2009-10-31 @ 18:24:46
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/
Postat av: Angela

Men jises så stor hon ahr blivit=) Söta fina tjejen!!!

Är det fortfarande riskfullt att träffa o leka med andra barn?

Skulle vara SÅ roligt att se er hela familjen!



Stor varm kram i höstrusket!

Hälsa familjen!!!

2009-11-01 @ 16:59:57
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0