Japp, så har man spenderat kvällen på akuten...

Har haft magsmärtor sedan igår som kommer i intervaller med illamående som följd. Gick till jobbet ändå men i slutet av dagen blev det bara för mycket så E fick komma och hämta mig. Kunde inte fokusera på arbetet. Väl hemma ringde jag sjukvårdsupplysningen som rekommenderade mig att uppsöka läkare. Så jag traskade iväg till närmaste akutmottagning som tack och lov bara ligger några minuters promenadväg hemifrån. Väl på akuten gick det överraskande snabbt att få komma fram till receptionen. Det var bara ett nummer före mig och den tanten tog visserligen en evig tid på sig men sådant får man ha överseende med ibland. När det väl var min tur fick jag, efter att ha berättat varför jag var där, instruktionen att jag inte fick äta eller dricka något från och med NU. -Följ sedan den gröna linjen till kirugren...o-k-e-y!? Låter inte bra! Jaja, jag ska fatta mig kort. Proverna såg väldigt bra ut så det de misstänker är att jag har magkatarr eller att det är något med gallan. Ska dit på återbesök imorgon. Så så är det med det!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: maria

Aj, då..Krya på dej!

2009-09-28 @ 23:42:32
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du får krya på dig hoppas inte det något allvarligt.. Kram

2009-09-29 @ 14:41:20
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0