Mera stickat

För en tid sedan visade jag ju vad jag stickat till Ellie. Nu håller jag på att sticka en likadan halsduk till mig, fast större förstås. Jag gjorde den i Eskimo från Drops och stickar på stickor 8 med 16 maskor (egentligen 17 för jag råkade räkna fel och orkade inte repa upp, det ska egentligen vara ett jämnt antal eftersom de ska delas på hälften på ett ställe). Det är enbart rätstickning så det är verkligen superenkelt. Vem som helst klarar av att sticka den här halsduken. Jag lovar. Bild kommer senare förstås.


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack:). Designen piggar upp mig själv;). Nu blir jag nyfiken hur halsduken ser ut.

2009-09-22 @ 22:25:06
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0