Inte alltid roligt i parken

Var i Rålis idag och lekte. Det var kul i början tills vi stötte på några puppfostraade och elaka ungar. En del föräldrar uppfostrar verkligen inte sina barn, de är mer intresserade av att sitta och sola och fika än att ha koll på vad deras ungar sysslar med. Vi gick hem till gården istället där barnen är snälla och föräldrarna säger till dem om de inte uppför sig. Är inte så sugen på att gå till parken mer men det måste man väl antar jag. Det gör verkligen ont i hjärtat när någon är elak mot ens barn och hon blir ledsen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet hur det är med "slappa" föräldrar som inte bryr sig om vad deras barn gör, så irriterande.



Det är ok med mig. Jag har börjat söka och titta mer efter jobb nu, men det är ju inte helt lätt.

2010-04-18 @ 13:16:14
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0