Lite färg tack!

Igår fick jag för mig att jag ska ha gardiner i vardagsrummet i alla fall. Hade först tänkt göra en hissgardin av ett gammalt lakan men sedan kom jag på att det vore tjusigt med en blåblommig gardin (på vit botten) till den blå trasmattan. Så jag rotade fram en tygbit som jag visste att jag hade i gömmorna men den var naturligtvis aldeles för liten så den kan jag nog tyvärr inte använda (eller tror ni att det skulle vara snyggt med en hissgardin i lapptecknik?). Hängde upp stuven på prov dock och det blev väldigt snyggt om jag får säga det själv:-) Men så idag kom jag på att jag kanske skulle tapetsera fönster väggen i en dito tapet istället så nu har jag suttit och surfat runt med en bild i huvudet men inte lyckats hitta något. Vet att jag sett jättefina tapeter i någon inredningstidning (förmodligen Drömhem & trädgård) så jag får nog börja bläddra igenom dem istället. Fast det vore nog smidigast med en gardin i alla fall. Det är mycket lättare att byta ut. Hm, får se hur jag gör.


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Ja det finns så mycket olika saker man kan göra, så ibland blir man ju helt vimsig ;) Allt det du har i tankarna låter som bra ideér, så kör på det som känns mest rätt :) Kram Emmy

2010-02-08 @ 11:19:44
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0