I mitt skafferi

Tänkte städa i skafferiet medans E nattade Ellie men jag fick inte slutföra jobbet eftersom jag tydligen väsnades för mycket. Så nu sitter jag här i soffan och väntar på att få återgå till arbetet. Det kommer att bli så bra när det är klart. Har köpt små kryddhyllor från Ikea och satt på insidan av skafferidörren.
Kryddhylla från Ikea
Källa: www.ikea.com

Där får det plats en hel del smått och gott förrutom kryddorna. Vi har också köpt snygga (nåja) burkar i plast och några i glas från Ikea att förvara mjöl, socker, pasta m.m. i.

Källa: www.ikea.com

Målet är att det mesta ska förvaras i en burk istället för i orginalförpackningen. Det blir så mycket överskådligare då.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är alltid kul att få fixa till lite i hemmet och framförallt få bättre ordning. Jag ska försöka att ta tag i mitt lilla hem också i sommar! Vi ses imorgon!

2010-06-23 @ 11:19:59
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0