Ny mössor från fabriken

Jag hade turen att hitta några riktigt söta tyger som gjorde att jag fick tillbaka min inspiration. Jag hade nog kunnat sy hur många som helst häromkvällen om inte det enfärgade tyget tagit slut. Den med moln kommer att komma i fler färger (gult, blått och grönt). Mössorna är mönstrade på framsidan och vita på baksidan.

Mössa med apor i brunt och vitt. Framsidan av mössan är mönstrad medan baksidan är vit. Mössan kan fås i alla storlekar. Design by Me.         Röd mössa med vita moln. Framsidan är mönstrad medan baksidan är vit. Mössan kommer även att finnas i gult, blått och grönt. Den kan fås i alla storlekar. Design by Me.

Pris 100 kr

A Design by Me tillämpar förskottsbetalning. Maila din beställning till [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0